Szkolenie
Jak tworzyć wideo do mediów społecznościowych?
Tryb szkolenia
stacjonarnie lub online
Dla kogo?
pracownicy działów marketingu małych i średnich firm, instytucji kultury i organizacji pozarządowych
Media społecznościowe zmieniają się w niezwykle dynamicznym tempie. Żeby nadążyć za oczekiwaniami odbiorców, nie masz wyboru: musisz tworzyć wideo. Jak się do tego zabrać? Czy muszę zlecić to zewnętrznej firmie specjalizującej się w tworzeniu filmów? Ile jestem w stanie zrobić samodzielnie moim smartfonem?
Wybrane zagadnienia, które zostaną omówione podczas tego szkolenia:
-
omówienie specyfiki materiałów wideo w środowisku poszczególnych platform mediów społecznościowych: YouTuba, Facebooka, Instagrama, TikToka
-
przegląd aplikacji do montażu wideo i praktyczna nauka jednej z nich (CapCut)
-
analiza strategii działań w obszarze wideo marketingu dla firm/instytucji z dużym i małym budżetem
-
lista sprzętu: w co zainwestować, żeby najlepiej wykorzystać budżet zakupowy?
-
Analizy przypadku firm i instytucji z różnych branży
-
[TYLKO STACJONARNIE]: warsztaty z nagrywania i montażu wideo do mediów społecznościowych
Czas trwania:
4 godziny (online na żywo)
8 godzin (stacjonarnie)
Cena:
950 zł (online)
od 1700 zł (stacjonarnie)