top of page

Szkolenie

Jak tworzyć wideo do mediów społecznościowych?

Tryb szkolenia

stacjonarnie lub online

Dla kogo?

pracownicy działów marketingu małych i średnich firm, instytucji kultury i organizacji pozarządowych

Media społecznościowe zmieniają się w niezwykle dynamicznym tempie. Żeby nadążyć za oczekiwaniami odbiorców, nie masz wyboru: musisz tworzyć wideo. Jak się do tego zabrać? Czy muszę zlecić to zewnętrznej firmie specjalizującej się w tworzeniu filmów? Ile jestem w stanie zrobić samodzielnie moim smartfonem?

 

Wybrane zagadnienia, które zostaną omówione podczas tego szkolenia:

  • omówienie specyfiki materiałów wideo w środowisku poszczególnych platform mediów społecznościowych: YouTuba, Facebooka, Instagrama, TikToka

  • przegląd aplikacji do montażu wideo i praktyczna nauka jednej z nich (CapCut)

  • analiza strategii działań w obszarze wideo marketingu dla firm/instytucji z dużym i małym budżetem

  • lista sprzętu: w co zainwestować, żeby najlepiej wykorzystać budżet zakupowy?

  • Analizy przypadku firm i instytucji z różnych branży

  • [TYLKO STACJONARNIE]: warsztaty z nagrywania i montażu wideo do mediów społecznościowych

3.jpg

Czas trwania:

4 godziny (online na żywo)
8 godzin (stacjonarnie)

Cena:

950 zł (online)
od 1700 zł (stacjonarnie)

bottom of page